Pořadatel soutěže Miss ČR čelí kvůli aktům poklesu reklamních příjmů

19. 9. 2003 08:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skandály kolem erotických fotografií, které v minulosti nafotily některé účastnice soutěže Miss Česká republika, se již projevily na příjmech pořádající agentury Art Production K./2. Společnosti již vypověděl smlouvu jeden z hlavních sponzorů, kterému se nelíbila pošramocená image soutěže. „Naštěstí se nám 1. září podařilo podepsat tříletou smlouvu s dalším subjektem. Její objem je však o 1,5 miliónu korun nižší než u předchozího partnera. Je to čistě ztráta naší agentury a nemělo by se to dotknout televizních diváků Miss Česká republika,“ řekl ředitel Art Production K./2 Miloslav Zapletal, který odmítl uvést jména firem. Hlavní vinu přitom dává Miss ČR za rok 2001 Dianě Kobzanové, jejíž pornografické akty vyšly letos v červnovém čísle časopisu Leo a byly rovněž zveřejněny na internetu. „To se v žádném případě neslučuje se smlouvami, které slečna Kobzanová podepsala s Art Production K./2,“ zlobil se Zapletal. Pořadatel Miss ČR proto na Kobzanovou v pondělí 15. září podal u Krajského soudu v Hradci Králové žalobu na ochranu dobré pověsti právnické osoby a bude po ní požadovat omluvu a náhradu nemajetkové újmy ve výši několika set tisíc korun. „Je to přibližně částka, kterou dostala za zmíněné snímky, tedy méně než jeden milión korun,“ uvedl Zapletal. Právní zástupce Kobzanové Štěpán Roman označil podmínky soutěže Miss za protiprávní.

Hospodářské noviny, 19.9.2003, autor: (abo)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.