Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Počet vystavovatelů na Invexu klesne na asi 650

Redakce MAM24. 9. 2003

Počet vystavovatelů na říjnovém mezinárodním veletrhu informačních a komunikačních technologií Invex v Brně opět klesne. Organizátoři očekávají účast zhruba 650 firem, což je asi o 14 procent méně než loni. Přijedou z 18 zemí, což je o dvě více než loni, informoval manažer veletrhu Tomáš Uherek.
Počet vystavovatelů na Invexu trvale klesá od roku 1997, kdy na něj přijelo téměř 1200 firem. “Obor informační a komunikační technologie prochází snižováním nákladů, snižováním prezentací. Tento jev je vidět na všech veletrzích,” řekl Uherek. Dodal, že i přes pokles počtu vystavovatelů je Invex největším veletrhem ve střední a východní Evropě.
Novinkou letošního Invexu bude jeho rozdělení na tři části. “Dělení si vyžádal tlak vystavovatelů, kteří se chtějí zaměřovat na cílové skupiny zákazníků,” řekl mluvčí veletrhu Petr Ondrášek. Část s názvem Invex Classic vychází z klasických základů Invexu, Invex Business je určena pro vystavovatele, kteří chtějí vést svá jednání výhradně s pozvanými partnery. Třetí část Invex Home je zaměřená na prezentaci koncovým uživatelům.
V sekci Invex Home se po roční odmlce na veletrhu představí mobilní operátor T-Mobile. Tradičně bude přítomen i operátor Eurotel, naopak Oskar ani letos na veletrh nepřijede. Stejně tak nebude mít vlastní prezentaci jednička českého trhu informačních technologií, firma Hewlett-Packard. Ta se bude prezentovat pouze prostřednictvím svých partnerů.
Z doprovodného programu by měl návštěvníky zaujmout projekt zaměřený na domácí kino. Součástí veletrhu bude i mistrovství republiky v počítačových hrách za účasti 400 hráčů. Na veletrh by mělo podle organizátorů přijet 150 tisíc návštěvníků, tedy stejně jako loni.

-čtk-

×

FBI přikládá reportéru Al-Džazíry klíčovou roli v Al-Káidě

Starší článek

Analýza: Na vrcholu cenové pyramidy jsou obchodní řetězce

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více