Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pivní stezky lákají konzumenty

Redakce MAM18. 9. 2003

Projektu Pivní turistické stezky, který byl spuštěn před několika lety, se daří zviditelnit malé pivovary a nalákat konzumenty na jejich produkty. Zatím se do něj zapojilo deset výrobců. “Pomáhá nám to zabezpečit prodej našeho piva v regionu,” tvrdí například jednatel západočeského Pivovaru Chodovar Jiří Plevka. Pivovarskou restauraci díky tomuto projektu měsíčně podle něj navštíví na patnáct tisíc lidí, dalších pět až deset tisíc absolvuje exkurzi po pivovaru.
Malé pivovary čelí v poslední době značnému tlaku velkých a silných konkurentů a jejich výstav za první pololetí poklesl o šest procent. Jejich podíl na trhu tak mírně přesahuje deset procent. Za prvních šest měsíců se v Česku vyprodukovalo téměř devět miliónů hektolitrů piva. “Regionální trh je v současnosti sužován nájezdy nadnárodních skupin s jejich mohutnými reklamními kampaněmi. Pivní stezky jsou šancí, jak tomuto náporu alespoň částečně čelit,” prohlásil Josef Hlavatý, ředitel Pivovaru Náchod. Podle majitele Pivovaru Černá Hora Jiřího Fuska nebudou pivní stezky pro výrobce záchranným pásem, ale představují jeden z projektů podporujících povědomí o značce piva a jméně jeho výrobce. “Zároveň mohou pro zákazníka objevit nový druh piva, který si začne třeba kupovat,” dodal Fusek, který je i prezidentem Českého svazu malých nezávislých pivovarů. Právě Černohorský pivovar přestavěl starou sladovnu na nové centrum služeb, kde je nejen restaurace, ale také fitness centrum či herna na bowling. Tento projekt podpořila i Evropská unie, která poskytla finanční dotaci z fondu SAPARD. Pivní stezky, které propojují zájem o pivo s turistikou, mají dlouhou tradici zejména v sousedním Německu, kde dokonce existují i pivní cyklostezky. Na trase jedné z nich v blízkosti českých hranic se nalézá na čtyřicet pivovarů a restaurací.

Hospodářské noviny, 18.9.2003, autor: Tomáš Mrázek

×

Gilligan přiznal, že v reportáži o válce v Iráku pochybil

Starší článek

Evropskou soutěž fotbalistů sledovali televizní diváci až v Oceánii

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více