PAKT láká Němce do Prahy reklamní kampaní

26. 9. 2003 10:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pražská asociace kongresové turistiky (PAKT) láká německé turisty k návštěvě Prahy prostřednictvím velkoplošné reklamní kampaně. Billboardy a reklamní světelné plochy se snaží přesvědčit obyvatele deseti největších německých měst, aby svůj kongres, seminář či obchodní setkání uskutečnili v Praze.
Měsíční kampaň v Německu začala v září a zahrnuje celkem 100 reklamních ploch. Plakáty jsou rozmístěny v blízkosti klíčových komunikačních bodů měst, jako jsou letiště, hotely či kongresová a nákupní centra. Grafické zpracování ploch koresponduje se současnou vizuální prezentací PAKT.
Rozpočet akce je 640.000 korun a zpola jej pokrývá asociace sama. Druhou polovinu rozpočtu zajistila asociace z grantu ministerstva pro místní rozvoj.
PAKT sdružuje čtyřicet šest subjektů, které podnikají na trhu kongresů. Jsou to například pořadatelé kongresů, hotely, kulturní instituce, přepravci, cestovní kanceláře či cateringové a restaurační společnosti. Hlavním cílem PAKT je prezentace Prahy v zahraničí jako významné kongresové destinace.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení