Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

PAKT láká Němce do Prahy reklamní kampaní

Redakce MAM26. 9. 2003

Pražská asociace kongresové turistiky (PAKT) láká německé turisty k návštěvě Prahy prostřednictvím velkoplošné reklamní kampaně. Billboardy a reklamní světelné plochy se snaží přesvědčit obyvatele deseti největších německých měst, aby svůj kongres, seminář či obchodní setkání uskutečnili v Praze.
Měsíční kampaň v Německu začala v září a zahrnuje celkem 100 reklamních ploch. Plakáty jsou rozmístěny v blízkosti klíčových komunikačních bodů měst, jako jsou letiště, hotely či kongresová a nákupní centra. Grafické zpracování ploch koresponduje se současnou vizuální prezentací PAKT.
Rozpočet akce je 640.000 korun a zpola jej pokrývá asociace sama. Druhou polovinu rozpočtu zajistila asociace z grantu ministerstva pro místní rozvoj.
PAKT sdružuje čtyřicet šest subjektů, které podnikají na trhu kongresů. Jsou to například pořadatelé kongresů, hotely, kulturní instituce, přepravci, cestovní kanceláře či cateringové a restaurační společnosti. Hlavním cílem PAKT je prezentace Prahy v zahraničí jako významné kongresové destinace.

-čtk-

×

Ondříčkova novinka vede žebříček návštěvnosti

Starší článek

Soudce Hutton skončil vyšetřování Kellyho smrti

Novější článek

Podobné zprávy

Extra
Foto: Sprinx Consulting s.r.o.

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Newsletter

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více