Pražská asociace kongresové turistiky (PAKT) láká německé turisty k návštěvě Prahy prostřednictvím velkoplošné reklamní kampaně. Billboardy a reklamní světelné plochy se snaží přesvědčit obyvatele deseti největších německých měst, aby svůj kongres, seminář či obchodní setkání uskutečnili v Praze.
Měsíční kampaň v Německu začala v září a zahrnuje celkem 100 reklamních ploch. Plakáty jsou rozmístěny v blízkosti klíčových komunikačních bodů měst, jako jsou letiště, hotely či kongresová a nákupní centra. Grafické zpracování ploch koresponduje se současnou vizuální prezentací PAKT.
Rozpočet akce je 640.000 korun a zpola jej pokrývá asociace sama. Druhou polovinu rozpočtu zajistila asociace z grantu ministerstva pro místní rozvoj.
PAKT sdružuje čtyřicet šest subjektů, které podnikají na trhu kongresů. Jsou to například pořadatelé kongresů, hotely, kulturní instituce, přepravci, cestovní kanceláře či cateringové a restaurační společnosti. Hlavním cílem PAKT je prezentace Prahy v zahraničí jako významné kongresové destinace.
-čtk-