Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nova zkušebně odstartovala soutěž SuperProgram

Redakce MAM10. 9. 2003

Ačkoliv televize Nova ohlásila zahájení nové několikaměsíční soutěže SuperProgram na 16. září, její pravidla a fungování si zaměstnanci televize mohou “osahat” již tento týden. Zkušební verze soutěže pro ně byla zahájena 8. září a měla by skončit v neděli 14. září. Podle vyjádření programového ředitele Pavla Zuny je SuperProgram jedna z největších soutěží a marketinkových akcí Novy, která na obrazovce vyvrcholí velkou estrádou v únoru 2004 při oslavách 10. výročí zahájení vysílání stanice. Na hlavního výherce čeká 10 miliónů korun.
“Akce pro zaměstnance je soutěž, která SuperProgram simuluje. Rozhodně se nejedná o získávání nějakého náskoku ve skutečné hře. Chceme, aby zaměstnanci byli první, kdo si novou hru zkusí,” vysvětlil tiskový mluvčí Novy Petr Kostka. Zájemci o hru z řad zaměstnanců televize budou celý tento týden sbírat Superkupóny, které obsahují bodově ohodnocené kódy. Ty se zasílají na konto, jehož číslo je totožné s číslem mobilního telefonu příslušného hráče. Každý den budou moci vyhrát majitelé kont s největším počtem bodů.
Pravidla SuperProgramu pro zaměstnance televize a pro širokou veřejnost se pak v principu příliš neliší. Přestože je Nova tají, podrobnosti zveřejnilo hudební vydavatelství Universal Music, které je jedním z partnerů SuperProgramu. Jednotliví soutěžící budou kódy získávat při nákupu výrobků a služeb společností, které jsou partnery SuperProgramu. V soutěži pak bude možné vyhrát 100 denních cen, 10 tisíc měsíčních nebo hlavní cenu ve výši 10 miliónů korun.
Pro Novu je tak klíčové navázání spolupráce s velkým počtem komerčních firem. Jak na konci srpna uvedl náměstek pro rozvoj a marketink Novy Pavel Hrubý, partnerem SuperProgramu se již stalo 25 společností, mezi nimi Coca-Cola, Whirlpool, Philips, Emco, Bontonfilm nebo Čedok. Na oficiálních stránkách soutěže se v současné době vyskytuje 39 značek výrobků nebo služeb, které budou zapojeny do programu.
Velký profit kromě předpokládaného zvýšení odbytu vybraných produktů poplyne rovněž ze zasílání bodů do hry prostřednictvím textových zpráv. Podle letáku, který v těchto dnech obdrželi zaměstnanci Novy, za každou SMS s obodovaným kódem totiž hráči zaplatí tři nebo deset korun. Telefonní servis přitom zajišťuje pražská společnost Erika. Ta podle ČTK provozuje telefonní linky jak pro Novu, tak i pro Primu. Eriku přitom prostřednictvím České produkční invest ovládá Nova Holding. Příjmy ze zasílaných textových zpráv si tak rozdělí majitelé Novy a mobilní operátoři.
Jedním z partnerů SuperProgramu je i Bontonfilm, který bude kódy přibalovat do svých DVD a videokazet. Kromě jiných na podzim vyjde na videodisku i snímek Terminátor.

Hospodářské noviny, 10.9.2003, autor: Aleš Borovan

×

RRTV udělila tři upozornění CET 21, zahájila řízení s ČT

Starší článek

Mluvčí popřeli, že by se stěhování RFE/RL kvůli penězům odložilo

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více