Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nova odstartovala SuperProgram, hru prostřednictvím telefonu

Redakce MAM17. 9. 2003

Komerční televize Nova 16. září odstartovala hru SuperProgram. V rámci ní by měl jeden vítěz vyhrát v den 10. výročí založení televize, tedy 7. února, deset milionů korun, respektive osm milionů po zdanění. Každý, kdo se rozhodne do klání o finálovou výhru i o denní a měsíční ceny pustit, musí ale počítat s náklady na placené telefonní linky a SMS. Právě prostřednictvím mobilního telefonu, který je pro hru nezbytný, je totiž možné odesílat kódy, za něž lidé obdrží soutěžní body.
Placené telefonní linky a zprávy jsou podle mediálního odborníka Milana Šmída běžným nástrojem, jak v současné době komerční televize spolufinancují své aktivity. Telefony bývají podle něj tradiční součástí velkých zahraničních show, jako je například Big Brother.
Většinou jsou telefonní služby jen prostředkem k získání vedlejších příjmů. Ale například pro menší regionální německou televizi Tele5, pro niž je vzhledem k její užší skupině diváků i komplikovanější získat inzerenty, jsou příjmy z telefonních soutěží důležitým zdrojem financování, podotkl Šmíd.
Podle mediálního odborníka může být za hledáním nových forem financování komerčních televizí celosvětově patrný pokles ochoty firem investovat do reklamy. Hledají se tak nejen nové formy financování, ale i nové a neotřelé způsoby propagace firem a podpory prodeje jejich výrobků.
Jak již dříve připomněl Šmíd, Nově v rámci SuperProgramu poplynou finance nejen z telefonních služeb, ale dá se očekávat, že hrou podpoří svou sledovanost, a tím i potenciální reklamní příjmy. Jedním ze způsobů, jak potřebné body získat, je totiž sledování televize, v jejímž vysílání se budou náhodně objevovat kódy, které pak musí soutěžící formou SMS zprávy za deset korun zaslat na centrální číslo.
Druhým způsobem sběru kódů a potažmo bodů je nákup zboží či služeb od partnerů hry, těch je nyní 26. Nova podle mluvčího Petra Kostky produkty a služby firem v rámci hry propagovat nebude. Dá se ale očekávat, že firmy využijí své účasti ve hře k podpoře prodeje. Kostka nevyloučil, že některé firmy zmíní účast v SuperProgramu ve svých reklamních spotech, je to ale podle něj čistě záležitost jejich marketingových rozpočtů.
V souvislosti se zahájením soutěže Nova zveřejnila na internetových stránkách SuperProgramu jeho pravidla. Mimo jiné v nich uvádí tarify telefonátů a upozorňuje, že registrací do databáze dává člověk v případě výhry souhlas k tomu, že v případě výhry bude zveřejněn a jeho podobizny mohou být použity v rámci propagačních materiálů soutěže. Televize také může registrovaným lidem zasílat nabídky svých produktů. Databázi však může použít pouze pro účely SuperProgramu. Partneři hry se podle Kostky k údajům nedostanou.
V soutěži vpodvečer podle internetových stránek hry vedl Martin Křivonožka s 15.100 body. Hned první den soutěže tak suverénně překročil hranici 2500 bodů nezbytnou pro získání tzv. zaručené výhry. Na postup do finále potřebuje hráč či tým 50.000 bodů.

-čtk-

×

EU znepokojena nevyšetřením vraždy ukrajinského novináře

Starší článek

Nemocnice na kraji města na internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Volkswagen

Automobilka Volkswagen spustila soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Albert láká mistry grilování v nové kampani na kvalitní suroviny

Albert dnes spouští novou kampaň na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i…
21. 4. 202121. 4. 2021
Média

Libuše Šmuclerová hájí roli tradičních médií a kritizuje chování digitálních obrů

Den po představení služby Google News Showcase píše Libuše Šmuclerová, předsedkyně představenstva Czech News Center (CNC), otevřený dopis na obranu…
21. 4. 202121. 4. 2021
Akce

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více