Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nova měla na trhu televizí podíl 46 %, ČT1 20 %

Redakce MAM25. 9. 2003

Komerční stanice Nova měla v minulém týdnu na trhu televizí celodenní podíl 45,53 procenta, což bylo stejné jako předchozí týden. Prvnímu kanálu veřejnoprávní České televize podíl klesl o procento na 20,43 procenta. Televizi Prima posunulo mírné snížení podílu o 0,6 procenta pod dvacítkovou hranici na 19,43 procenta. V uplynulém týdnu si naopak polepšila ČT2, když zvýšila podíl na 8,05 z 6,39 procenta. Vyplynulo to z údajů, které na základě peoplemetrového měření a výzkumu firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO).
První desítce nejsledovanějších pořadů na Nově vévodila jednotlivá vydání Televizních novin, doplněná zprávami ze sportu či předpovědí počasí. Nedělní Televizní noviny vidělo téměř 2,8 milionu lidí. Monopol zpravodajství narušil na druhém místě zábavný pořad Politické harašení.
Na ČT1 měl největší úspěch opět další díl seriálu Jaroslava Dietla Nemocnice na kraji města. K šestnáctému pokračování usedlo asi 1,8 milionu diváků.
Také Prima nejvíce zaujala tradičně starším českým seriálem. Na seriál o vojně Chlapci a chlapi se dívalo asi 1,5 milionu lidí. ČT2 přilákala nejvíce diváků sportem. Fotbalové utkání AC Sparta Praha – Chelsea Londýn sledovalo přes 900.000 lidí.

-čtk-

×

Záhadná “východní skříňka” EastBox

Starší článek

Chorvatští novináři se bojí monopolu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více