Největší vliv na formování názorů občanů má podle 28,1 % respondentů na Slovensku soukromá televize Markíza. O Slovenské televizi si to myslí 23,4 % dotázaných a 15,7 % tvrdí, že názory občanů v nejvíc ovlivňuje vysílání Slovenského rozhlasu. Vyplývá to z telefonického průzkumu agentury Polis Slovakia, který uskutečnila ve dnech 13. až 16. září na vzorku 970 respondentů. Přibližně každý desátý dotázaný (9,4 %) usuzuje, že na formování názorů má největší vliv zpravodajská televize TA3. Podobný podíl lidí uvedl, že nejvlivnější je v tomto směru TV JOJ (9,0 %). Každý pátý dotázaný (19,8 %) si myslí, že na formováni názorů občanů nemá vliv žádné médium, 4,6 % si myslí, že vliv mají všechna média, 14,7 % dotázaných neumělo odpovědět. Za televizemi následují komerční rozhlasové stanice: Rádio Expres s 3,1 %, Fun Rádio a Rádio Twist uvádí jako nejvlivnější shodně po 1,6 % dotázaných, Rádio Okey 1,2 % a Rock FM Rádio 0,4 % respondentů. Respondenti odpovídali v průzkumu i na otázku, ze kterých médií čerpají nejvíc informací. Skoro 77 % jich najvíc čerpá z televize, 38,5 % z novin, 35,3 % z rozhlasu. Pro 6,9 % je nejčastějším informačním zdrojem internet a všechny informační zdroje využívá 8,2 % dotázaných.
-tasr-