Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejoblíbenějšími odrůdami vína Müller Thurgau a Frankovka

Redakce MAM4. 9. 2003

Nejoblíbenější odrůdou bílého vína mezi tuzemskými spotřebiteli je Müller Thurgau následovaný Veltlínským zeleným, mezi červenými víny vede Frankovka následovaná Svatovavřineckým. Při nákupu vína se spotřebitelé rozhodují nejvíce podle kvality, ceny a oblasti původu. Vyplývá to z výsledků spotřebitelského průzkumu společnosti Amasia.
Nejvyhledávanější tuzemskou vinařskou oblastí je Mikulov. Na druhém místě jsou Velké Pavlovice a na třetím Znojmo. Nejvíce se kupuje víno ve skleněných láhvích, přednost jim dává 88 procent zákazníků. Shodně po šesti procentech kupuje víno buď v plastových lahvích nebo papírových krabicích.
Téměř dvě třetiny spotřebitelů nakupují víno v běžné obchodní síti. Pouze dvanáct procent ho nakupuje ve vinotékách a jen každý desátý si víno zakoupí u vinařů ve sklípku nebo ve specializovaných obchodech. Podle názoru tří čtvrtin dotázaných je současná nabídka jakostních značkových vín kvalitnější než v minulých letech. Jen každý desátý si myslí opak.
Desetina dospělých předpokládá, že v budoucnu svou spotřebu vína zvýší. V české domácnosti se nyní vypije průměrně 5,5 litru vína za měsíc. Naproti tomu sedm procent se domnívá, že svou spotřebu sníží.
Průzkum společnosti Amasia se uskutečnil letos v červnu a červenci na vzorku 1007 spotřebitelů starších 18 let.

-čtk-

×

Britští předškoláci tráví u televize hodiny

Starší článek

UPC Direct bude možná nabízet Primu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více