Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejoblíbenější TV šot: Armstrongova procházka po Měsíci

Redakce MAM3. 9. 2003

Procházka amerického astronauta Neila Armstronga po měsíčním povrchu je nejoblíbenější filmový šot. Vyplývá to z výsledků průzkumu, které dnes zveřejnil v Londýně archiv televizního zpravodajství ITN.
Záběr z Měsíce se umístil v čele 20 nejžádanějších klipů z archivu ITN, který je nejrozsáhlejší na světě. Druhé místo patří záběrům z vraždy amerického prezidenta Johna Kennedyho v roce 1963. Na třetím místě je snímek teroristického útoku proti budovám Světového obchodního střediska v New Yorku z 11. září 2001.
Na dalších třech figurují záznamy britských událostí: čtvrtým nejžádanějším snímkem je pohřeb princezny Diany v roce 1997, pátý zachycuje, jak kapitán anglické fotbalové reprezentace Bobby Moore zvedá v roce 1966 nad hlavu pohár za vítězství ve světovém šampionátu; šesté místo obsadily záběry z obklíčení íránského velvyslanectví v Londýně v roce 1980.
Jako sedmý nejčastěji žádaný klip figuruje řeč amerického černošského duchovního Martina Luthera Kinga Měl jsem sen. Rezignace britské premiérky Margaret Thatcherové v roce 1990 je na osmém místě.
Desítku nejžádanějších archivních klipů završuje neštěstí vzducholodě Hindenburg v roce 1937 a masakr na mnichovské olympiádě v roce 1972.
Zbývající desítce nejžádanějších šotů dominují vesměs válečná témata s atomovými pumami svrženými na japonská města Hirošimu a Nagasaki, s dětskou obětí amerického napalmového útoku ve Vietnamu a s nástupem německého diktátora Adolfa Hitlera k moci.
Britský ITN archiv shromažďuje nejrozsáhlejší soubor televizního filmového zpravodajství na světě, a to včetně archivů Reuters, Channel Four a British Pathé.

-čtk-

×

Souboj o krále tanečních agentur vyhrála JPA Group

Starší článek

Firma Bertelsmann se ve druhém čtvrtletí vrátila k zisku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: 2Fresh

Social Media Marketing v 2FRESH povede Andrea Bubníková

Agentura 2FRESH do vedení Social Media Marketing divize nasazuje Andreu Bubníkovou.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Začíná plošná očkovací kampaň. S odborníky chce přesvědčit váhající

Startuje národní komunikační kampaň k očkování s názvem „Udělejme tečku“, kterou státu zhotovila dobrovolnická iniciativa komunikačních agentur a expertů…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Individuální přístup ke klientům se vyplácí

Přestože český trh s venkovní reklamou loni klesl o 19 procent, firmě Super poster se dařilo Rok 2020 firma Super poster dokázala uzavřít se…
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

HoloMotion Media rozšiřuje svou reklamní síť

Společnost přidává Holografické inzertní plochy v Brně, Ostravě a Bratislavě. V krizi vidí příležitost.
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více