Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

McDonald’s už nevěří v globálního klienta

Redakce MAM5. 9. 2003

Zcela odlišné vybavení restaurací a rozdílná nabídka v každé zemi, to jsou prvky nové strategie, se kterou přichází největší světový řetězec rychlého občerstvení McDonald’s. Má to být recept proti zhoršeným výsledkům prodeje a snaha o vylepšení vztahu ke značce. Svůj záměr firma zveřejnila tuto středu v Mnichově. Výše nákladů na novou strategii, kterou bude provázet masívní propagační kampaň, není známá. Viceprezident McDonald’s Larry Light pro polský deník Rzeczpospolita pouze uvedl, že vše bude záviset na místních rozpočtech. U McDonald’s se změní vše, včetně takových detailů, jako je oděv zaměstnanců nebo obaly, ale i celkové vybavení a výzdoba jednotlivých restaurací. Tato odlišnost bude vycházet z místního prostředí, říkají autoři projektu. Změny dozná také sortiment. V nabídce se udrží nejznámější produkty, ale objeví se také regionální pokrmy. Ty se na jídelníčku McDonald’s objevovaly sice i předtím, ale vždy jen na určitou dobu. Nyní budou ve stálé nabídce. “Nevěříme v globálního klienta, každý zákazník je místní,” konstatoval Light. Změny se budou do konce letošního roku zavádět postupně v každé zemi. České pobočky McDonald’s s přestavbou začnou 29. září. Nová strategie má především zlepšit prodejní výsledky, protože podíl McDonald’s na trhu s rychlým občerstvením klesá, shodují se pozorovatelé. Loni se jeho prodeje v USA snížily natolik, že firma skončila ve čtvrtém čtvrtletí poprvé ve své historii se ztrátou 240 miliónů dolarů. Stagnovaly také její prodeje v evropských zemích.

Hospodářské noviny, 5.9.2003, autor: (sab, sto)

×

Atletika zamíchala televizním trhem

Starší článek

Procter&Gamble se nedohodl s Novou na vysílání reklamy

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Creative Commons (CO)

Přímý přenos pohřbu prince Philipa se bude vysílat na TV Nova

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více