Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kancelář pro Evropskou unii v České spořitelně bude sestavovat analýzy a doporučení z oblasti finančních služeb a poradenství

Redakce MAM15. 9. 2003

V měsíci červenci byla v České spořitelně ustavena Kancelář pro Evropskou unii. Ta bude sestavovat pravidelné analýzy a doporučení z oblasti finančních služeb a poradenství. Jednou z aktivit je i vydávání pravidelného měsíčníku EU aktualit, který je určen pro interní distribuci v rámci Finanční skupiny ČS i pro širokou veřejnost. “Cílovou skupinou jsou především retailoví a komerční klienti, dále pak zástupci středních a menších firem,” řekla M&M Andrea Kadlečková z Kanceláře ČS pro Evropskou unii. První vydání bylo rozesláno minulý týden zhruba na tisíc e-mailových adres. Koncept i výroba měsíčníku EU aktualit jsou realizovány čistě in-house v ČS. rač


02_sporitelna_eu01.jpg ()

×

EU usiluje o větší bezpečnost internetu a mobilní telefonie

Starší článek

Mladá fronta připravuje nový ženský časopis Juicy

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více