Kampaň má zachránit Frankfurter Rundschau

24. 9. 2003 18:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Deník Frankfurter Rundschau (FR), jenž v poslední době bojuje s hospodářskými potížemi, spustí v úterý 30.9. celoněmeckou reklamní kampaň na podporu zvýšení prodeje
Motto „Deutlich. Schärfer.“ („Jasně. Ostřeji.“) má být hlavním sloganem úvodní tříměsíční kampaně s rozpočtem okolo jednoho milionu eur. Již 27.9. však vyjde titulní strana novin s obrázkem stavební ohrady a nápisem „Přestavujeme“. Inzeráty upozorňující na změnu tváře FR se mají od října objevovat v časopisech Spiegel a Focus.
Kompletní relaunch, který má vést k růstu čtenářské obce, vyústí v celkovou grafickou i obsahovou změnu titulu. Podle šéfredaktora FR Wolfganga Storze má kampaň do první části pokračovat dále v průběhu celého následujícího roku.

-sch-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.