Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Íránské úřady nechaly zakrýt billboardy s Davidem Backhamem

Redakce MAM22. 9. 2003

Íránské úřady nechaly zakrýt černou látkou billboardy s reklamou na motorový olej, propagovaný fotbalistou Davidem Beckhamem. Z televizí byly rovněž staženy reklamní šoty, na nichž se objevily fotbalistovy nohy. Beckham je první západní celebrita, využitá k propagaci zboží v Íránu poprvé od tamní islámské revoluce z roku 1979. Zdroj blízký propagující firmě sdělil agentuře Reuters, že v noci byly nejdřív černé látky přetaženy přes fotbalistovu tvář na billboardech a později i přes zbytek fotografie. Podle konzervativců je třeba bránit pronikání západních vlivů do íránské kultury. Fotografie na billboardech budou vyměněny, a to tak, že na nich bude Beckhamova hlava zezadu. Televizní spoty prý cenzura označila za příliš “sugestivní” a budou nahrazeny jinými. V Íránu nesmějí muži chodit na veřejnosti s nahýma nohama, ale fotbalové zápasy teheránská televize běžně vysílá.

-čtk-

×

EMI jedná s Time Warner o koupi hudební divize

Starší článek

CZ.NIC: V příštích 2 letech poroste počet domén o 30.000 ročně

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více