Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Incoma: V prodejnách čerpacích stanic se nejlépe prodávají nápoje

Redakce MAM10. 9. 2003

V prodejnách čerpacích stanic mají lidé podle průzkumu společnosti Incoma Research největší zájem o nápoje. Následují noviny, sladkosti a cigarety. S šíří i kvalitou zboží, podobně jako s personálem a přehledností prodejen, jsou lidé spokojeni. Horší je to s cenami. Nespokojenost s jejich výší vyjádřila čtvrtina dotázaných.
Doplňkové zboží u čerpacích stanic lidé vybírají s rozmyslem. “Nejvíce mají zákazníci dopředu přesně naplánován nákup cigaret a novin,” uvedla Irena Kožená ze společnosti Incoma Research. Často lidé plánují i nákup baget a zmrzlin, o konkrétní značce se však rozhodují až na prodejně. Naopak chtějí-li někomu udělat radost a koupí dárek nepotravinového charakteru, tolik se nerozmýšlejí.
Z výzkumu také vyplývá, že nejlepší pozici v prodeji doplňkového zboží mají čerpací stanice umístěné na dálničních tazích. “Nejlepšími zákazníky pak jsou řidiči, kteří cestují trasy přes 100 kilometrů,” dodala Kožená. Nákupní chování zákazníků čerpacích stanic prý charakterizuje značná nestálost. Jen malá část si údajně vybírá benzinovou stanici podle značky.
V polovině roku bylo podle České asociace petrolejářského průmyslu a obchodu v republice 2070 čerpacích stanic. Z toho 540 patřilo zahraničním společnostem.

-čtk-

×

Členové Rady ČT se před zasedáním sejdou kvůli Hůlové

Starší článek

Sdružení nahrávacího průmyslu Ameriky urovnalo spor s obviněnou dívkou

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více