Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

HN s novou přílohou – magazínem Exportér

Redakce MAM17. 9. 2003

Na mediální trh vstupuje od pátku jako příloha Hospodářských novin nový mediální produkt, servisní měsíčník pod názvem Exportér. Při včerejší prezentaci prvního čísla na Brněnském strojírenském veletrhu vyvolal tento barevný magazín značný zájem. “Děkujeme Hospodářským novinám za tento záslužný mediální čin, neboť Exportér svým způsobem může informačně pomoci zpřístupnit pro obchodníky jednotlivé trhy,” řekl ministr obchodu Milan Urban při tiskové konferenci. Ambicí České republiky je totiž podle Urbana výrazně zvýšit export ze současných 3600 USD na osobu, což je třetina ve srovnání s vyspělými zeměmi. Vláda má proto v nejbližší době projednávat koncepci hospodářské politiky, kde proexportní strategie je prioritou. Její součástí bude daleko větší důraz na efektivitu agentury CzechTrade, která se partnersky podílí na obsahu Exportéra. Tento měsíčník čtivým a současně servisním způsobem reaguje na informační potřebu českých exportérů o nových či tradičních teritoriích, na potřebu mít informace o změnách v institucích, které podporují vývoz, tedy ČEB a EGAP. Přináší ale hlavně zkušenosti představitelů těch firem, které se úspěšně prosadily a mají zájem se o ně podělit s ostatními. První číslo, vytvořené i ve spolupráci s Komorou SNS, se zaměřilo především na rizika a šance obchodu s Ruskou federací. Ruské teritorium opustila po roce 1989 řada firem, které nyní hledají způsob, jak se dostat zpět. Přitom politicky, kulturně a hospodářsky se měnící Rusko je pro české obchodníky trhem velkých možností. Exportér byl také pokřtěn na “Ruském Business dnu” za účasti přibližně stovky zástupců firem, členů Komory SNS, šéfredaktora HN Romana Galla a generálního ředitele agentury CzechTrade Martina Tlapy.

Hospodářské noviny, 17.9.2003, autor: (mim)

×

Mugabe udeřil na nezávislý tisk

Starší článek

Program Marketing bude i v roce 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více