Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Francie bude mít mezinárodní zpravodajskou televizi

Redakce MAM30. 9. 2003

Francie bude mít do konce roku 2004 svou zpravodajskou televizi, na jejímž vytvoření se bude podílet veřejnoprávní televize i největší soukromá francouzská televize TF1. Oznámil to francouzský premiér Jean-Pierre Raffarin.
Tento kanál bude šířit francouzský pohled, který je v dnešním světě potřebnější víc, než kdy před tím, sdělil premiér, podle něhož by měla nová stanice fungovat do konce roku 2004. Raffarin neuvedl, na kolik přijde a do jaké míry se na ní bude finančně podílet stát.
O mezinárodní zpravodajské stanici ve francouzštině se v Paříži hovoří již víc než deset let. Na naléhavosti však tato myšlenka získala v měsících před iráckou válkou a během ní, kdy Francie cítila potřebu protiváhy zpravodajským televizím v angličtině jako je CNN nebo BBC. Stejně tak Francie chce udržet či posílit svůj vliv na Blízkém východě nebo v bývalých koloniích v Africe.
Francie již vysílá do zahraničí prostřednictvím stanice TV5, která se však zaměřuje na filmy a kulturní pořady, nikoli na zpravodajství.

-čtk-

×

Berlínský deník Tagesspiegel změní vydavatele

Starší článek

Výsledky americké DirecTV jsou lepší, než sama firma čekala

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více