Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firma Tesco v pololetí zvýšila zisk o pětinu

Redakce MAM16. 9. 2003

Největší britský maloobchodní řetězec Tesco v pololetí meziročně zvýšil zisk o 21,3 procenta. Překonal tak očekávání a stále vede před svými rivaly, uvedla společnost. Zisk před zdaněním dosáhl za fiskální pololetí, které skončilo 9. srpna, 661 milionů liber, tedy 1,06 miliardy dolarů. Tržby společnosti vzrostly o 17 procent. Tesco posílilo svoje aktivity na deseti zahraničních trzích, převážně ve východní Evropě, včetně České republiky, a v Asii. Podniklo také zásadní průlom na trhy nepotravinového zboží, především oblečení, hudby a elektroniky. Srovnatelné tržby obchodů otevřených alespoň rok, které ukazují, jak společnost rozvíjí existující síť, se zvýšily o 6,3 procenta. V prvním čtvrtletí tento ukazatel vzrostl o 5,8 procenta a podstatně překonal dlouhodobý plán růstu o tři až čtyři procenta. “Bylo to mimořádné první pololetí,” poznamenal generální ředitel Terry Leahy. Zrychlení růstu tržeb se očekávalo díky tomu, že dlouhotrvající teplé letní počasí zvýšilo zájem spotřebitelů o grilování a o nákupy čerstvých potravin a nápojů. V prvním čtvrtletí Tesco zvedlo tržby o 15 procent. Tesco je pátou největší obchodní firmou v České republice, kde nedávno otevřela třináctý hypermarket. Vedle toho v tuzemsku provozuje také šest obchodních domů a zaměstnává celkem 7000 lidí. Roční tržby společnosti v České republice odborníci odhadují na zhruba 17 miliard korun.

-čtk-

×

Berlusconiho televize předstihla veřejnoprávní RAI a zvýšila své příjmy

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 4. září 2003

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více