Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firma Bertelsmann se ve druhém čtvrtletí vrátila k zisku

Redakce MAM3. 9. 2003

Německý mediální obr Bertelsmann se ve druhém čtvrtletí vrátil do černých čísel a za první pololetí vytvořil zisk před zdaněním, odečtením úroků a odpisy (EBITA) 228 milionů eur. Ve stejném období loni měla firma provozní zisk 175 milionů eur, ale ještě v prvním letošním čtvrtletí byla ve ztrátě.
Celkové tržby ale od ledna do června klesly na 7,9 miliardy z předchozích 8,8 miliardy eur. Druhé čtvrtletí ale bývá pro firmu obvykle úspěšnější, což podnik potvrdil i ve svých vyhlídkách pro nejbližší období. Bertelsmann totiž čeká vyšší tržby i zisk, píše agentura Reuters.
“Na základě sezonního charakteru činnosti firmy Bertelsmann očekáváme ve druhém pololetí vyšší tržby a vyšší provozní zisk,” prohlásil výkonný ředitel společnosti Günter Thielen. Podle něj by měl být zisk firmy za celý rok nad úrovní předchozích let.
Společnosti se během prvního pololetí podařilo mírně snížit celkové zadlužení. Na konci června totiž čisté zadlužení podniku činilo 2,63 miliardy eur ve srovnání s dluhem 2,74 miliardy eur na konci loňského roku. Podnik mírně snížil ztrátu v divizi Direct Group a zlepšil také výkonnost skupiny RTL.

-čtk-

×

Nejoblíbenější TV šot: Armstrongova procházka po Měsíci

Starší článek

Členem irácké vlády novinář, který působil v Praze

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Dentsu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Platforma pro střední a východní Evropu se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby.
21. 4. 202121. 4. 2021
Sport

Volkswagen spustil soutěž Zažij Euro. Vítěz soutěže povečeří s Petrem Čechem

Volkswagen vyhlašuje soutěž Zažij Euro o atraktivní ceny. Výherce hlavní ceny pojede do Londýna na fotbalový zápas mezi českou a anglickou reprezentací na…
21. 4. 202121. 4. 2021
Marketing

Albert láká mistry grilování v nové kampani na kvalitní suroviny

Albert dnes spouští novou kampaň na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i…
21. 4. 202121. 4. 2021
Média

Libuše Šmuclerová hájí roli tradičních médií a kritizuje chování digitálních obrů

Den po představení služby Google News Showcase píše Libuše Šmuclerová, předsedkyně představenstva Czech News Center (CNC), otevřený dopis na obranu…
21. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více