Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Finanční skupina J & T koupila TA3

Redakce MAM11. 9. 2003

Slovenská rada pro vysílání a retransmisi projednala v úterý majetkové změny ve společnosti C. E. N., která vlastní licenci k vysílání televizního programu TA3. O přechodu zpravodajského kanálu pod kontrolu nového majitele J & T Finance Group, informoval agenturu SITA generální ředitel TA3 Martin Lengyel. Do kabelových sítí začal TA3 vysílat v září 2001, dvanáct měsíců před parlamentními volbami na Slovensku. Slovenský tisk tehdy upozorňoval na politický podtext jeho vzniku, protože jeden ze zakladatelů Martin Lengyel byl dříve mluvčím premiéra Dzurindy. Spekulace vyvolával i záhadný zahraniční investor, britský investiční fond Millenium Electronics Ltd. Loňské zářijové volby na Slovensku skončily pro vládnoucí koalici úspěšně a pokud někdo dotoval ztrátový provoz TA3 z politických důvodů, pak jeho zájem musel nutně opadnout. Již loni v listopadu vstoupila do hry slovenská finanční skupina J & T, která má bankovní licenci i v ČR. Nejprve odkoupila podíl od britského investora, navýšila základní jmění a nyní se stane 90tiprocentním vlastníkem držitele licence C. E. N. I když zpravodajská televize na malém slovenském trhu zřejmě nepřináší zisk, v dlouhodobé perspektivě, s příchodem digitální televize, se tato investice může zhodnotit. Navíc podle zpráv, které pronikly do tisku v loňském roce, finanční skupina J & T se zapojila také do úvěrových operací majitelů českých komerčních televizí a má vazbu na financování provozu slovenské komerční stanice JOJ TV.

Ekonom, 11.9.2003, autor: (MIŠ)

×

Polovina Francouzů kupuje biopotraviny, pětina pravidelně

Starší článek

Německý informační a komunikační sektor má nejhorší za sebou

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více