EU usiluje o větší bezpečnost internetu a mobilní telefonie

12. 9. 2003 15:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Evropská komise zveřejnila oznámení o výběrovém řízení, jehož předmětem jsou opatření zajišťující větší bezpečnost internetu. K dispozici dává 11,7 mil. eur z prostředků EU, s jejichž pomocí by se mělo prosazovat bezpečnější užívání internetu a nových on-line technologií, včetně mobilních telefonů.
Cílem má být zřízení evropské sítě středisek podporujících povědomí o bezpečnějším internetu. Další dva roky navíc bude pokračovat podpora stávající sítě horkých linek, které uživatelům umožňují hlásit nezákonnou obsahovou náplň internetu. Předmětem výběrového řízení je i výzkum využívání nových médií dětmi, systém označování kvality pro webové stránky a benchmarking filtrovacích systémů. Program EU nazvaný Bezpečnější Internet pokrývá Internet a nové on-line technologie včetně obsahu portálů pro mobilní telefony, on-line her, přenášení souborů peer-to-peer a všech podob komunikace v reálném čase, jako jsou on-line konference a instant messaging. Program se zaměřuje zejména na ochranu dětí a mládeže před zneužíváním.
Uzávěrka předkládání návrhů je 14. listopadu 2003. Další informace naleznete na internetových adresách: http://europa.eu.int/iap, http://www.saferinternet.org/.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.