Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Dočkají se Italové televizní rosničky?

Redakce MAM8. 9. 2003

Italky se chystají dobýt další baštu patriarchální společnosti – již brzy by některá z nich mohla v televizi moderovat předpověď počasí. Dosud byla tato pozice doménou mužů v uniformách. Itálie je totiž jednou z mála zemí, kde meteorologická služba patří pod vzdušné sily. Proto i zprávy o počasí uvádí některý z plukovníků. V meteorologické službě slouží 1200 mužů. Od letošního léta však přijímají i ženy. Některá z prvních 5 italských meteoroložek, které nyní procházejí výcvikem v centru Pratica di Mare poblíž Říma, by se tak časem mohla objevit i na obrazovce. Většina z nadějných adeptek se ale ke kariéře televizní rosničky zatím staví lhostejně. “I tak ne všichni důstojníci pracují pro televizi. Je přece tolik specializací…,” upozornila 28-letá poručíce Stefania Vergariová. Ta má vysokoškolský diplom z matematiky a je specilaistkou na teorii pravděpodobností. Podle 32-leté fyzičky a poručíce Silvie Ughettové je přemýšlení o televizi předčasné. Na moderování předpovědi počasí je totiž třeba školení, které vojačky dosud nemají. Navíc Silvia by byla nerada, kdyby se stala rosničkou jenom proto, že je žena. “Byla by to diskriminace,” dodala.

-tasr-

×

Slovenská agentura TASR skončila čtvrtletí se ztrátou

Starší článek

Německé televize zachvátila nostalgie zaniklé NDR

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více