Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČRo2 – Praha věnuje pondělní vysílání zrakově postiženým

Redakce MAM15. 9. 2003

Český rozhlas 2 – Praha věnuje pondělní vysílání zrakově postiženým. Podpoří tak tématickým Radiomaratónem celonárodní sbírku pro nevidomé a slabozraké Světluška. O cílech pondělní sbírky a celého projektu Světluška již v “Dobrém jitru” ČRo2 hovořila Martina Kaderková, ředitelka Nadačního fondu ČRo, který sbírku pořádá. Oznámil to René Zavoral z oddělení komunikace ČRo.
Od osmé hodiny ranní pak v cyklu “Jak to vidí” mluvil historik architektury Petr Kratochvíl o bezbariérovém stavitelství. Devět minut po deváté seznámila Jindra Jarošová posluchače s interpretací encyklopedického hesla “oko”.
V rámci “Hovorny” si pak lidé budou moci prostřednictvím telefonu popovídat s nevidomou Pavlou Francovou. “Téma bude velmi intimní – jak pomoci a přitom se nedotknout hrdosti handicapovaného člověka,” naznačil ČRo. S hercem Janem Potměšilem, jehož život poznamenala automobilová nehoda, zase bude moderátor rozhlasu hovořit o lidské statečnosti.
Odpoledne pozval ČRo2 do pořadu “Splněná přání” Pavlínu Filipovskou. Herečka posluchačům prozradí, že načítá kazety pro slepecké knihovny. V “Mikrofóru” bude rozhlas informovat o tom, jak se staví ke Světlušce obyvatelé českých, moravských a slezských měst. “Káva po čtvrté” posluchače provede úskalími získávání invalidního důchodu.
“Studio 2010” se bude jako již mnohokrát předtím věnovat novinkám v lékařství, tentokrát samozřejmě novinkám v lékařství očním. Radiomaratón věnovaný zrakově postiženým pak nemůže skončit jinak, než pořadem “Doteky”, který již léta pravidelně vysílá informace pro slabozraké a nevidomé.
Cílem dlouhodobého projektu Světluška je nejen získat finance na podporu zrakově postižených, ale i ukázat je jako ty, kteří musí stejně jako ostatní lidé řešit každodenní starosti, ale mají to těžší. Projekt v srpnu zahájila osvětová kampaň prostřednictvím televizního spotu, informací v tištěných médiích i v rozhlase.
Lidé v pondělí poznají středoškoláky s pokladničkami pomáhající při sbírce podle charakteristického oblečení s logem Světlušky. Pomoci mohou tak, že si za minimální cenu 25 korun koupí přívěšek na klíče v podobě Světlušky.

-čtk-

×

Clijstersová bude mluvit jen s vybranými novináři

Starší článek

Pokračuje hledání příčin sebevraždy zbrojního experta Kellyho

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více