Computer Press navýšil tržby

1. 9. 2003 13:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální dům Computer Press působící v oblasti časopisecké, knižní produkce a internetu, oznámil, že konsolidované tržby za prvních šest měsíců roku 2003 dosáhly 200,2 mil. Kč a EBITDA (earnings before interest, taxes, depreciation and amortization) 17.4 mil. Kč.
„Tržby ve druhém pololetí jsou o 29% vyšší než ve stejném období loňského roku. To je vzhledem k tomu, že se zabýváme v hlavní míře vydavatelstvím v segmentu informačních technologií, který prochází zřetelnou stagnací, velmi dobrý výsledek“, uvedl Jiří Hlavenka, předseda představenstva společnosti. Největšího meziročního nárůstu bylo dosaženo v oblasti časopisů (+45%) a elektronického retailu (+56%). Pro celý rok 2003 jsou očekávány tržby v rozmezí 450-460 mil. Kč (+26% oproti roku 2003) a EBITD v rozpětí 64-66 mil. Kč.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.