Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Český Mobil nabízí multimediální zprávy

Redakce MAM2. 9. 2003

Mobilní operátor Český Mobil začal zákazníkům nabízet možnost posílání multimediálních zpráv MMS. Podobnou službu již zhruba rok nabízejí konkurenční Eurotel a T- Mobile. Nejmladší operátor podle Romana Frkouse z tiskového oddělení čekal na dostatek cenově dostupných mobilních telefonů za pět až sedm tisíc Kč, které se na trhu nyní objevily.
Za odeslání jedné fotografie vytvořené prostřednictvím mobilního telefonu uživatel v síti Oskar zaplatí 9,90 Kč, což je zhruba stejná cena jako u konkurence. T-Mobile nyní posílání dočasně zlevnil na dvě Kč a na konci září bude podle mluvčího Jiřího Hájka rozhodovat o nové ceně. Oskar nabízí i možnost archivace a editování zpráv a jejich uchování v internetové schránce o velikosti pět MB.
Vedle posílání fotografií Český Mobil zavedl i možnost objednat si ze sedmdesáti kategorií služeb, které obsahují zpravodajství, zábavné zprávy, erotiku nebo třeba snímky z meteorologických radarů. Ceny se podle typu zpráv pohybují od sedmi Kč za počasí po 28 Kč za erotiku. T-Mobile podobné služby nabízí od 7,50 do 22 korun bez DPH a Eurotel od pěti do 29 Kč. Od června firma nabízí možnost stahování videa se zprávami, seriály či erotikou.
Podle Rostislava Kocmana s odborného internetového deníky Mobil.cz je posílání MMS zpráv na tuzemském trhu přes relativně vysokou cenu překvapivě úspěšné. “Výrazný rozvoj však čekám až v příštím roce, kdy klesne cena a budou dostupnější MMS telefony,” uvedl. Mobilní operátor Eurotel má podle mluvčí Diany Dobálové přes 60.000 uživatelů MMS, T-Mobile hlásí desítky tisíc lidí.
Český Mobil zvýšil počet klientů téměř o 158 tisíc na 1,338 milionu zákazníků. Celkem měli mobilní operátoři v ČR kolem devíti milionů klientů.

-čtk-

×

WebTop100: Nejlepší web mají telekomunikační firmy

Starší článek

GfK: Internetoví obchodníci mohou čekat peníze i zákazníky

Novější článek

Podobné zprávy

Extra
Foto: Sprinx Consulting s.r.o.

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Newsletter

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Newsletter

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více