BBC zpřístupní archivy

4. 9. 2003 10:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

BBC chce nabídnout k nekomerčnímu využití široké veřejnosti archivy. Na letošním Edinburghském televizním festivalu to oznámil generální ředitel BBC Greg Dyke. „BBC má možná nejlepší televizní archiv na světě. Až dosud byly tyto zdroje nepřístupné veřejnosti, protože chyběl mechanismus jejich distribuce,“ řekl Dyke. Nástup digitální revoluce a využívání širokopásmové komunikace, broadbandu, dnes mění situaci a BBC jako instituce veřejné služby udělá vše pro to, aby její materiály byly k dispozici komukoli pro soukromé nekomerční využití.

Ekonom, 4.9.2003, autor: MIŠ

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.