Absolutní sklizeň – nová kampaň Absolut Vodky

3. 9. 2003 17:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Na září připravila Absolut Vodka projekt Absolut Harvest, neboli Absolutní sklizeň. Ta je součástí celoročního projektu Absolut Holidays. Jedná se o ucelenou kampaň. Všechny prvky použitého komunikačního mixu vycházejí ze základního vizuálu a sdělení je přizpůsobeno použitému nástroji a cílové skupině.
Kromě tiskové reklamy a PR, která je pro Absolut tradičním nástrojem komunikace, zahrnuje kampaň Absolut Harvest rovněž podlinkové aktivity a komunikaci směrem k důležité cílové skupině obchodních partnerů. Absolut Harvest zahajuje stylová dožínková oslava pro barmany a pracovníky z obchodu. Ta odstartuje podlinkové aktivity, které budou probíhat v měsíci září ve vybraných barech po celé České republice pro veřejnost. Obchodní partneři byli osloveni netradiční pozvánkou – pro Absolut vodku poněkud netypickým hráběmi.

-bob-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.