Ztráta Playboye se prohloubila

7. 8. 2003 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americké společnosti Playboy Enterprises Inc. ve druhém čtvrtletí klesla ztráta díky vyšším příjmům internetové a televizní divize. Čistá ztráta společnosti, která vydává časopis pro dospělé stejného jména, se snížila na 900 tisíc dolarů, čili čtyři centy na akcii, z loňských srovnatelných 3,1 milionu USD, neboli 12 centů na akcii. Informoval o tom generální ředitel a předseda společnosti Christie Hefner.
Příjmy společnosti stouply o osm procent na 76 milionů USD. Vyšší obrat divize domácí i mezinárodní televizní sítě vyvážil nižší tržby z prodeje videa a DVD a slabší růst zábavní skupiny.
Televizní divize zvýšila zisk o deset procent na 33,8 milionu USD. Vydavatelské divizi díky zájmu o časopis Playboy, který letos slaví 50 let od svého vzniku, stouply tržby o sedm procent na 28,8 milionu USD. Příjmy z reklamy však klesly o čtyři procenta. Celkové příjmy internetové divize se zvýšily o osm procent na 8,3 milionu USD díky 58procentnímu nárůstu počtu předplatitelů.
„Silné provozní výsledky za první pololetí roku a povzbuzující trendy vývoje u všech našich aktivit v nás vzbuzují důvěru, že provozní zisk v roce 2003 vzroste meziročně o více než 150 procent na téměř 22 milionů USD,“ prohlásil Hefner. Firma také počítá ve druhém pololetí i za celý letošní rok s vyššími příjmy z reklamy, přestože ve třetím čtvrtletí nejspíš příjmy meziročně klesnou, napsala agentura Reuters.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.