Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Začínají veletrhy Styl a Kabo

Redakce MAM19. 8. 2003

Dvaadvacáté mezinárodní veletrhy módy Styl a Kabo začnou dnes v Brně. Výstavní plochy o rozloze více než 17.000 metrů čtverečních si pronajalo 850 firem z dvaceti zemí. Brány brněnského výstaviště budou pro odbornou i laickou veřejnou otevřeny do čtvrtka 21. srpna. K vidění jsou kolekce na jaro a léto 2004 pro ženy, muže i děti.
Veletrhu Styl se poprvé zúčastní také osmnáct firem z Číny a osm firem z Indie. Módní přehlídky se budou konat v pavilonu H, který má kapacitu tisíc míst k sezení. Součástí veletrhu obuvi Kabo je mimo jiné výstava historické obuvi s exponáty Obuvnického muzea ve Zlíně.
Organizátoři očekávají, že jednotlivé pavilony výstaviště navštíví asi 18 tisíc návštěvníků až ze čtyřiceti států. Zahájení veletrhů se zúčastní ministryně zdravotnictví Marie Součková a manželka prezidenta republiky Livia Klausová.
Veletrhy módy Styl a Kabo se v Brně konají vždy dvakrát do roka, v únoru a srpnu. Před půl rokem se do Brna sjelo téměř 900 firem.

-čtk-

×

Britové nakoupili za rok přes 200 miliónů hudebních nosičů

Starší článek

IACFO doporučila WHO regulovat reklamu na jídlo pro děti

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více