Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výrobci sportovních doplňků Adidas klesl zisk

Redakce MAM6. 8. 2003

Německý výrobce sportovních doplňků Adidas-Salomon měl ve druhém čtvrtletí provozní zisk 62 milionů eur. To je meziroční propad asi o deset procent a zároveň horší výsledek, než čekali analytici. Ti v anketě agentury Reuters počítali se ziskem 68 milionů eur.
Adidas zaznamenal zhoršení na americkém trhu, kde se setkal s nižší poptávkou. Adidas je ve svém segmentu trhu druhým největším výrobcem na světě a spolu s výsledky hospodaření uvedl, že výhled na celý letošní rok ponechává v platnosti. Čistý zisk by se tudíž měl zvýšit o deset až 15 procent.
Celkové tržby se ve druhém čtvrtletí snížily na 1,4 miliardy z předchozích 1,5 miliardy eur a v jejich poklesu byl částečně znát i růst kurzu eura. Situace by se ale měla začít zlepšovat a za celý rok by se tržby podle odhadů vedení firmy měly zvýšit asi o pět procent.
I když podnik naznačuje zvýšení tržeb, na konci druhého čtvrtletí se objem nevyřízených objednávek na zboží značky Adidas zvýšil jen o čtyři procenta. V Severní Americe byl dokonce nižší o 12 procent. Firma tvrdí, že podmínky na klíčovém americkém trhu jsou nyní velmi obtížné.
Pokud bude euro vůči dolaru nadále tak silné jako teď, pro podnik to bude v Severní Americe znamenat celoroční pokles tržeb. Adidas tedy bude muset spoléhat na prodej v Evropě, Asii a také v latinskoamerických zemích. Jediným větším konkurentem společnosti Adidas je americká společnost Nike.

-čtk-

×

Reklamu pro Yahoo! bude v USA zajišťovat firma WPP

Starší článek

Moderátorem Událostí ČT bude Roman Pistorius

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více