Vydavatelství Sanoma šéfuje Petr Rasocha

1. 8. 2003 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novým generálním ředitelem a jednatelem vydavatelství Sanoma Magazines Praha je od 1. srpna Petr Rasocha. Ve funkci vystřídal Keese van der Kolka, který odchází pracovat pro společnost Sanoma do Nizozemska. Osmatřicetiletý Rasocha dříve pracoval jako ředitel prodeje a marketingu v Citibank a jako ředitel prodeje a obchodní sítě v GE Capital Bank. Kromě bankovního sektoru působil i v médiích, a to v pozici generálního ředitele české pobočky německé mediální skupiny Bertelsmann AG. Pražská Sanoma je součástí finského mediálního koncernu SanomaWSOY. V tuzemsku vydává časopisy Vlasta, Květy, Story, Ring, Překvapení, Praktická žena, Puls, BM, Men’s Health, Living a National Geographic. Z odborných titulů patří do jejího portfolia časopisy Strategie, Zdravotnické noviny, Sestra a Postgraduální medicína.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.