Veletrh Salima nabídne dodavatelům nový projekt

27. 8. 2003 13:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový projekt s názvem ProBiz připravili na mezinárodní potravinářský veletrh Salima pořadatelé z firmy Veletrhy Brno. Fórum dodavatelů má zkontaktovat podniky s rychloobrátkovým spotřebním zbožím a jejich zákazníky geograficky v celé střední Evropě. ProBiz má speciální podmínky účasti a bude se konat pouze od 2. do 3. března 2004. Informovala o tom
Soňa Šmahelová z tiskového střediska Veletrhů Brno. ProBiz má oslovit nákupčí obchodních řetězců, nákupních aliancí, velkoobchodů i distribučních firem. Mezi alternativními distribučními kanály jsou hotely, restaurace, veřejné stravování, nebo benzinové čerpací stanice. Na akci naváží odborné programy Horeca Speciál a Retail in Detail pro tradiční maloobchod. „První dva dny na Salimě jsou vůbec poprvé určeny výhradně odborníkům,“ upozornila Šmahelová.
Vstup do areálu Výstaviště bude možný jen po registraci a zaplacení celodenní vstupenky bez využití slev. Třetí den bude Salima přístupná také odborným školám a poslední den v pátek i laické veřejnosti. Na veletrzích se očekávají návštěvníci ze Slovenska, Polska, Ruska, Maďarska, Pobaltí a rovněž zemí bývalé Jugoslávie. Partnerem Salimy je Potravinářská komora ČR i ministerstvo zemědělství. Termín uzávěrky přihlášek je 30. září a firmy, které se akce zúčastní poprvé, mohou využít pro prezentaci zvýhodněné nabídky pronájmu výstavní plochy, včetně výstavby jednoduchého stánku. Komplex veletrhů tvoří akce Salima, MBK, Inteco a Vinex, které mají dvouletou periodicitu.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.