Terminátor vede v návštěvnosti kin

19. 8. 2003 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.

Reklama
SDG




Svalovec Arnold Schwarzenegger kraluje žebříčku návštěvnosti českých kin. Třetí pokračování akční podívané Terminátor 3 s podtitulem Vzpoura strojů, v němž hraje, se v ČR uvádí druhý týden a o uplynulém víkendu přilákalo do 18 kinosálů 36.000 diváků, kteří v pokladnách nechali čtyři miliony korun. Vzniklo v koprodukci USA, Velké Británie, Německa, Japonska a Austrálie,


Podle informací Unie filmových distributorů je na druhém místě mnoha cenami ověnčený film britského režiséra Stephena Daldryho Hodiny – příběh o osudu tří různých žen ve třech různých dobách natočený podle stejnojmenného románu Michaela Cunninghama. Hlavní role si v něm zahrály Nicole Kidmanová, Julianne Mooreová a Meryl Streepová. První z nich získala za svůj herecký výkon v roli spisovatelky Virginie Woolfové Oscara, Zlatý glóbus a cenu BAFTA a spolu s ostatními i Stříbrného medvěda na MFF v Berlíně.


Třetí místo v žebříčku patří filmu Pravá blondýnka 2, za níž následuje akční komedie Charlieho andílci: Na plný pecky.


Z domácí tvorby je Hřebejkovo Pupendo čtvrté. Podle informací distribuční společnosti Falcon má na kontě už 763.420 diváků. Morávkův filmový debut Nuda v Brně skončil desátý.


-čtk-


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 7. srpna 2003


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 7. srpna 2003


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 7. srpna 2003


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 7. srpna 2003


Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.