Telecom po stížnostech dočasně sníží cenu SMS z budek

4. 8. 2003 10:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český Telecom sníží po stížnostech spotřebitelů od 1. do 30. září cenu odesílaných textových zpráv SMS z telefonních budek z 2,70 Kč na 1,80 Kč u kartových automatů a o korunu na dvě Kč u automatů na mince. Podle mluvčího Vladana Crhy tak chce firma zákazníkům kompenzovat opožděné informování o dubnovém zdražení SMS v budkách.
Sdružení obrany spotřebitelů nedávno obvinilo Telecom, že po zdražení SMS firma v některých budkách stále uváděla původní cenu 1,80 Kč namísto 2,70 za zprávu. Zákazníky pak odeslání zprávy stálo víc, než čekali.
Kvůli úspoře nákladů prováděl Telecom přeznačování zhruba 27.000 budek novými cenami postupně. „Technici umísťovali informační panely současně s průběžnou údržbou veřejných telefonních automatů. V části budek proto zákazníci dosud nové ceny nenaleznou,“ uvedl Crha. Nyní je přeznačena více než polovina automatů a ve všech budkách budou nové ceníky do konce srpna.
Telecom rovněž označí přibližně dvouměsíční zásobu karet Trick výraznou přelepkou s informací o ceně za SMS. Do konce srpna budou na změnu tarifu informovat i displeje telefonních automatů.
Možnost posílání SMS z telefonních budek zavedl Telecom před více než rokem. Zákazníci mohou prostřednictvím nových karet Trick posílat krátké textové zprávy na mobilní telefony všech tří operátorů i na e-mail.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.