Škodovka v Německu nechce Cayenne

18. 8. 2003 00:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Německé zastoupení automobilky Škoda Auto se rozhodlo jít i v druhé půli roku v reklamě vlastní cestou a nereflektovat výsledky tendrů. Podle nich jsou od letošního roku rozpočty rozděleny tak, že se o modely Škoda Fabia a Škoda Octavia oficiálně stará agentura Cayenne Ledoborec a propagaci Škody Superb má zajišťovat agentura Leagas Delaney Hamburk. (Adaptace pro český trh zajišťuje agentura Open Idea.) I přes tato daná pravidla hry pověřila německá Škodovka tvorbou nové kampaně pro všechny tři modely pouze agenturu Leagas Delaney z Hamburku. Jak informuje německý odborný magazín Horizont, od konce srpna se objeví první motivy v tisku, od září je v plánu rovněž venkovní reklama. Kampaň se dotýká všech tří vozů. V období od března do července spolupracovala německá pobočka Škodovky s agenturou No Nonsense, která má nyní na starosti podlinkové aktivity. Cílem kampaně je představit Škodu Auto nejen jako cenově výhodnou značku, ale rovněž její vozy jako elegantní.
Situace v Německu by však podle odpovědných pracovníků mladoboleslavské automobilky neměla mít vliv na situaci na českém trhu. Cayenne Ledoborec dál bude vymýšlet reklamu na fabie a octavie s tím, že ústředí Škodovky je nabízí importérům v ostatních zemích. Jestli ji budou adaptovat, nebo si vytvoří vlastní kampaň, však záleží pouze na nich.


Zuzana Janovská, Jindřich Jirásek


01_skoda3.jpg ()
Pod jednou střechou. O propagaci všech modelů značky Škoda na německém trhu se bude starat agentura Leagas Delaney.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.