Německé zastoupení automobilky Škoda Auto se rozhodlo jít i v druhé půli roku v reklamě vlastní cestou a nereflektovat výsledky tendrů. Podle nich jsou od letošního roku rozpočty rozděleny tak, že se o modely Škoda Fabia a Škoda Octavia oficiálně stará agentura Cayenne Ledoborec a propagaci Škody Superb má zajišťovat agentura Leagas Delaney Hamburk. (Adaptace pro český trh zajišťuje agentura Open Idea.) I přes tato daná pravidla hry pověřila německá Škodovka tvorbou nové kampaně pro všechny tři modely pouze agenturu Leagas Delaney z Hamburku. Jak informuje německý odborný magazín Horizont, od konce srpna se objeví první motivy v tisku, od září je v plánu rovněž venkovní reklama. Kampaň se dotýká všech tří vozů. V období od března do července spolupracovala německá pobočka Škodovky s agenturou No Nonsense, která má nyní na starosti podlinkové aktivity. Cílem kampaně je představit Škodu Auto nejen jako cenově výhodnou značku, ale rovněž její vozy jako elegantní.
Situace v Německu by však podle odpovědných pracovníků mladoboleslavské automobilky neměla mít vliv na situaci na českém trhu. Cayenne Ledoborec dál bude vymýšlet reklamu na fabie a octavie s tím, že ústředí Škodovky je nabízí importérům v ostatních zemích. Jestli ji budou adaptovat, nebo si vytvoří vlastní kampaň, však záleží pouze na nich.
Zuzana Janovská, Jindřich Jirásek
Pod jednou střechou. O propagaci všech modelů značky Škoda na německém trhu se bude starat agentura Leagas Delaney.