Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Šéfem domácí redakce ČT Němec, aktuální publicistiku vede Franěk

Redakce MAM28. 8. 2003

Vedením domácí redakce České televize (ČT) bude od září dočasně pověřen moderátor a parlamentní zpravodaj televize Jan Němec (35). Vystřídá Ladislava Doležala, který funkci opouští po vzájemné dohodě s ředitelem zpravodajství Zdeňkem Šámalem. Šámal to oznámil na středečním zasedání Rady ČT.
Němec řekl, že jakožto šéf redakce by chtěl vyjasnit zodpovědnost pracovníků za jednotlivé zpravodajské resorty. Rád by také rozšířil domácí zpravodajství o nové obory, kterým se televize dosud nevěnovala nebo je pokrývala jen okrajově.
Od 1. září bude stálým šéfredaktorem redakce aktuální publicistiky ČT Čestmír Franěk, který byl touto funkcí dosud pověřen, oznámil Šámal.
Ředitel zpravodajství členům rady řekl, že v současné době nechystá žádné zásadní změny. Uvedl, že televize uvažuje o zrušení pořadu Události ve světě, který podle něj dostatečně nahradí zahraniční okno v Událostech, komentářích.
Sdělil, že stanoví kritéria hodnocení práce svých podřízených. ČT si také bude nechávat vypracovat analýzy některých vybraných pořadů, což by mělo poskytnout nejen informace vedoucím pracovníkům, ale i například zpětnou vazbu redaktorům. Do budoucna by Šámal také chtěl, aby se do ČT vrátil prestižní diskusní pořad, který by byl vlajkovou lodí veřejnoprávního média.
Šámal také plánuje, že zpravodajství ČT přejde v následujících letech na digitální bezpáskovou technologii.
Nedávno televize oznámila i změnu na pozici vedoucího redaktora zahraniční redakce. Nově se do jejího čela od září postaví válečný zpravodaj veřejnoprávního média Michal Kubal. Vystřídá Romana Bradáče, který na podzim odchází jako zpravodaj ČT do Washingtonu, odkud se vrátí Petra Flanderková.
Šámal do televize nastoupil od srpna poté, co rada zvolila generálním ředitelem média Jiřího Janečka. Ve veřejnoprávní televizi již před třemi lety působil jako zpravodaj v Rusku a později šéfredaktor.

-čtk-

×

V křížové palbě

Starší článek

Britský premiér odmítl politickou manipulaci s podklady o iráckých zbraních

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: HC Sparta Praha

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Média

Atmedia: Kam zmizela reklama pro děti?

Podle mediálního zastupitelství Atmedia se po loňském jarním poklesu ke komunikaci prostřednicím TV reklamy vrátily vesměs všechny společnosti, které ji…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více