Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Saban podepsal dohodu o koupi televize ProSieben

Redakce MAM11. 8. 2003

Skupina vedená americkým miliardářem Haimem Sabanem podepsala dlouho očekávanou dohodu na koupi největší německé televizní společnosti ProSiebenSat.1, jež patří problémové mediální skupině KirchMedia. Dohoda by měla být uzavřena počátkem příštího týdne, informoval mluvčí společnosti, odmítl se však vyjádřit k ceně.
Saban tak vyhrál divoký nabídkový boj o hlavní klenot firmy KirchMedia, o který ve snaze získat podíl na největším evropském televizním trhu usilovaly největší světové firmy z odvětví. Zájem o ProSieben vyjádřili Rupert Murdoch, mediální skupina kontrolovaná italským premiérem Silviem Berlusconim a francouzská televizní skupina TF1. Saban se stane prvním cizincem, který bude kontrolovat německé televizní jmění.
Podle zdrojů Saban zaplatí za podíl 72 procent akcií v ProSieben, které se sice neobchodují na burze, ale mají hlasovací práva, 525 milionů eur. Saban hodlá podle zdrojů učinit veřejnou nabídku na koupi prioritních akcií v ProSieben, které jsou kótované na burze. Cena bude stanovena z průměrné ceny za posledních 90 dní, což by odpovídalo 5,95 až šest eur za akcii. Včetně přijatého dluhu 900 milionů eur by Sabanova cena za podíl ve firmě měla činit 2,2 miliardy eur.
Věřitelé se snaží prodat ProSieben již déle než rok, aby získali nazpět část z miliard eur, které půjčili mediálnímu magnátovi Leo Kirchovi, jehož impérium zahrnující ProSieben loni zbankrotovalo. Komisi věřitelů společnosti KirchMedia dominují německé banky Commerzbank, HVB Group, DZ Bank a BayernLB a hollywoodská studia Walt Disney a Columbia. Sabanova nabídka má podle zdrojů podporu firem Providence Equity Partners, Thomas H. Lee, Hellman & Friedman, Quadrangle Group a Bain Capital.

-čtk-

×

Lycos posiluje vyhledávač

Starší článek

Telecomu vzrostl počet uživatelů bezdrátového internetu o 50 %

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více