Reklamu pro Yahoo! bude v USA zajišťovat firma WPP

6. 8. 2003 11:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americký poskytovatel internetových služeb Yahoo! si najal jinou americkou společnost Soho Square ze skupiny WPP Group. Ta mu bude na území Spojených států zajišťovat reklamu, informovala agentura Reuters. Soho Square přední internetové firmě světa pomůže strategicky plánovat on-line i off-line reklamní kampaně a nabídne jí i další poradenství v oboru. Finanční podmínky transakce však ani jedna z firem nezveřejnila, podotýká Reuters. Soho Square nahradí jinou americkou společnost Black Rockett Euro RSCG, která s firmou Yahoo! spolupracovala na tvorbě reklamy v minulých devíti letech. Yahoo! ale bude v reklamě spolupracovat i s jinými společnostmi z celého světa.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.