Rada udělila licenci kanálu HBO2

27. 8. 2003 17:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání rozhodla o udělení licence na vysílání pro kanál HBO2. Společnost HBO Česká republika chce proto od 15. září spustit HBO MaxPak.
Jedná se o označení balíku dvou filmových kanálů – HBO a HBO2. HBO MaxPak umožní divákům dvojí volbu programu ve stejné době a za stejnou cenu. HBO MaxPak bude k dispozici ve většině kabelových systémů, včetně největších kabelových operátorů UPC, Intercable CZ a na satelitní platformě UPC Direct.
Koncept HBO MaxPak vznikl před více než deseti lety ve Spojených státech, jako reakce na zvyšování počtu paralelních kanálů stanice HBO. Divákům tak byly poskytnuty za stejnou cenu služby několika kanálů, odvozených od základní programové nabídky filmového kanálu HBO.
Verze HBO MaxPak v České a Slovenské republice je podobná. Nový kanál HBO2 umožní českým a slovenským divákům sledovat za stejný účastnický poplatek službu vyšší hodnoty. Oba kanály budou ve stejné době vysílat dva odlišné programy. Divák si tak bude moci vybrat ke sledování ze dvou různých filmů.
HBO2 představí program naplněný kasovními trháky, televizními seriály, koncerty, programy z originální tvorby HBO a dokumentárními pořady ze světa filmu. Vše plně dabované, bez reklam, 12 hodin denně během týdne a s rozšířenou 16 hodinovou nabídkou během víkendu.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.