První pomoc v ulicích

20. 8. 2003 14:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Actual Aver CZ, která nedávno vstoupila na český trh venkovní reklamy s  nosiči OutBanner a Horizont, připravila v rámci mediálního partnerství s Českým červeným křížem a firmou Hartmann-Rico kampaň v rámci projektu „První pomoc.“
Prezentaci Evropské soutěže první pomoci (FACE 2003) probíhala na 150 nosičích Horizont a paralelně s ní image kampaň na médiích OutBanner, jež za pomoci komiksových vizuálů (motivy „bezvědomí“, „krvácení“, „oživování“) a jasných sdělení seznamovaly veřejnost s jednotlivými technikami první pomoci.
„Umístění kampaně na OutBannerech plně využívá možnost cirkulace v prostoru a čase,“ uvedl key account manager Actual Aver CZ Luděk Dvořák.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.