Projekt Česká kvalita v září zahájí informační kampaň
Program Česká kvalita, který má za úkol podporovat prodej kvalitního zboží a služeb, v září zahájí svou informační kampaň. Oznámil to Tomáš Kouřil z reklamní agentury Diplo, která bude mít kampaň na starosti.
Součástí kampaně budou billboardy nebo spoty v rozhlase. “Naším cílem je, aby lidé při koupi výrobků přihlíželi nejen k ceně, ale i k jejich kvalitě,” řekl jeden z tvůrců programu a člen rady ČR pro jakost Pavel Ryšánek. Uvedl zároveň, že kvůli nedostatku finančních prostředků byla kampaň přibrzděna.
Ryšánek si zároveň postěžoval, že ministerstvo zemědělství připravilo jiný projekt, v jehož rámci je kvalitním potravinám udělována značka Klasa. “Je škoda, že ministerstvo nespolupracuje s námi, ale na druhou stranu vnímáme pozitivně, že taková věc existuje,” dodal Ryšánek.
Program Česká kvalita přijala vláda v červnu loňského roku. Cílem programu je podle jeho tvůrců vytvoření jednotného systému, který umožní zviditelnit důvěryhodné a nezávislé značky kvality. Jedním ze společných pravidel všech značek přijatých do systému Česká kvalita je ověřená způsobilost výrobce či poskytovatele služby k dlouhodobému dodržování kvality jeho produktů. Značky přijaté do programu mají právo používat spolu se svým logem i logo programu Česká kvalita. Program zahrnuje celkem dvanáct značek a jeho rozpočet pro tento rok je pět milionů korun.
-čtk-
Podobné zprávy

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu
