Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Projekt Česká kvalita v září zahájí informační kampaň

Redakce MAM8. 8. 2003

Program Česká kvalita, který má za úkol podporovat prodej kvalitního zboží a služeb, v září zahájí svou informační kampaň. Oznámil to Tomáš Kouřil z reklamní agentury Diplo, která bude mít kampaň na starosti.
Součástí kampaně budou billboardy nebo spoty v rozhlase. “Naším cílem je, aby lidé při koupi výrobků přihlíželi nejen k ceně, ale i k jejich kvalitě,” řekl jeden z tvůrců programu a člen rady ČR pro jakost Pavel Ryšánek. Uvedl zároveň, že kvůli nedostatku finančních prostředků byla kampaň přibrzděna.
Ryšánek si zároveň postěžoval, že ministerstvo zemědělství připravilo jiný projekt, v jehož rámci je kvalitním potravinám udělována značka Klasa. “Je škoda, že ministerstvo nespolupracuje s námi, ale na druhou stranu vnímáme pozitivně, že taková věc existuje,” dodal Ryšánek.
Program Česká kvalita přijala vláda v červnu loňského roku. Cílem programu je podle jeho tvůrců vytvoření jednotného systému, který umožní zviditelnit důvěryhodné a nezávislé značky kvality. Jedním ze společných pravidel všech značek přijatých do systému Česká kvalita je ověřená způsobilost výrobce či poskytovatele služby k dlouhodobému dodržování kvality jeho produktů. Značky přijaté do programu mají právo používat spolu se svým logem i logo programu Česká kvalita. Program zahrnuje celkem dvanáct značek a jeho rozpočet pro tento rok je pět milionů korun.

-čtk-

×

Zisk vydavatelství SanomaWSOY se téměř zdvojnásobil

Starší článek

Sony a Philips mohou využívat patenty k CD nosičům

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více