Prodeje deníků v červnu stabilní, na čele stále Blesk

12. 8. 2003 01:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Průměrný prodaný náklad celostátních deníků v červnu se ve srovnání s květnem letošního roku příliš nezměnil. Nejprodávanějším deníkem je stále Blesk, jenž se v červnu přiblížil k hranici 445 tis. prodaných výtisků. Prodej druhé v pořadí MF Dnes dosáhl v červnu 302 135.
Třetí nejprodávanější Právo si v porovnání s květnem nejvíce polepšilo, v červnu v průměru prodalo 203 115 výtisků. Lidové noviny svůj prodej v červnu zvýšily na 78 504, Hospodářské noviny prodaly 74 382 výtisků. Prodej poklesl Sportu, ten v červnu prodal o 6702 kusů méně než v květnu.
Z časopisů překonal v květnu 70tisícovou hranici filmový magazín Premiere, k hranici 80 tisíc prodaných výtisků se přiblížil časopis ABC. Ženský časopis Svět ženy dosáhl v květnu téměř 350 tis. prodaných výtisků.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.