Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Příjmy z internetové reklamy ve čtvrtletí vzrostly

Redakce MAM21. 8. 2003

Příjmy z internetové reklamy v prvním čtvrtletí letošního roku podle předběžných odhadů meziročně vzrostly o 11 procent na 1,69 miliardy USD. K čtvrtletnímu růstu došlo poprvé za dva roky, zvyšuje se tak naděje, že se odvětví konečně dostává z několikaletého poklesu. Vyplývá to ze studie, kterou pro Interactive Advertising Bureau (IAB) sestavila konzultační společnost PricewaterhouseCoopers. IAB dodala, že předběžné údaje vychází z informací od 15 největších prodejců internetové reklamy. Aktuální výsledky za první čtvrtletí budou zveřejněny v září spolu s údaji za druhé čtvrtletí.
Inzerenti se své výrobky stále častěji snaží propagovat na internetu, protože počet jeho uživatelů se neustále zvyšuje. Trend růstu zájmu inzerentů o internetovou reklamu podporují také výzkumy o vlivu internetové reklamy a nové technologie, které tvorbu webové reklamy zjednodušují, dodala agentura Reuters.

-čtk-

×

Bývalý šéf ČT Klimeš odchází z televize

Starší článek

Potravinářské Nestlé klesají tržby

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více