Příjmy z internetové reklamy v prvním čtvrtletí letošního roku podle předběžných odhadů meziročně vzrostly o 11 procent na 1,69 miliardy USD. K čtvrtletnímu růstu došlo poprvé za dva roky, zvyšuje se tak naděje, že se odvětví konečně dostává z několikaletého poklesu. Vyplývá to ze studie, kterou pro Interactive Advertising Bureau (IAB) sestavila konzultační společnost PricewaterhouseCoopers. IAB dodala, že předběžné údaje vychází z informací od 15 největších prodejců internetové reklamy. Aktuální výsledky za první čtvrtletí budou zveřejněny v září spolu s údaji za druhé čtvrtletí.
Inzerenti se své výrobky stále častěji snaží propagovat na internetu, protože počet jeho uživatelů se neustále zvyšuje. Trend růstu zájmu inzerentů o internetovou reklamu podporují také výzkumy o vlivu internetové reklamy a nové technologie, které tvorbu webové reklamy zjednodušují, dodala agentura Reuters.
-čtk-