Příjmy z internetové reklamy ve čtvrtletí vzrostly

21. 8. 2003 09:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Příjmy z internetové reklamy v prvním čtvrtletí letošního roku podle předběžných odhadů meziročně vzrostly o 11 procent na 1,69 miliardy USD. K čtvrtletnímu růstu došlo poprvé za dva roky, zvyšuje se tak naděje, že se odvětví konečně dostává z několikaletého poklesu. Vyplývá to ze studie, kterou pro Interactive Advertising Bureau (IAB) sestavila konzultační společnost PricewaterhouseCoopers. IAB dodala, že předběžné údaje vychází z informací od 15 největších prodejců internetové reklamy. Aktuální výsledky za první čtvrtletí budou zveřejněny v září spolu s údaji za druhé čtvrtletí.
Inzerenti se své výrobky stále častěji snaží propagovat na internetu, protože počet jeho uživatelů se neustále zvyšuje. Trend růstu zájmu inzerentů o internetovou reklamu podporují také výzkumy o vlivu internetové reklamy a nové technologie, které tvorbu webové reklamy zjednodušují, dodala agentura Reuters.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.