Přes 30 potravinářských firem získalo značku kvality Klasa

29. 8. 2003 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Přes 30 potravinářských společností zejména z řad zpracovatelů mléka a masa obdrželo značku Klasa, která je určena mimořádně kvalitním potravinářským výrobkům. Ocenění přitom mohou získat pouze výrobky se stoprocentním podílem národní práce.
Mezi další kritéria pro udělení značky Klasa patří splnění stanovené spotřeby tuzemských surovin, která u mléčných, masných, drůbežích a mlynářských výrobků, těstovin, chleba a pečiva činí 90 procent. Vysoké nároky jsou kladeny i na kvalitu a bezpečnost potravin, přičemž žadatel musí být držitelem certifikátu ISO nebo certifikátu systému kritických bodů.
Mezi první oceněné výrobky se zařadily produkty od tatranek s lískooříškovou náplní, které vyrábí a.s. Opavia – LU, až po třeboňského kapra nebo sváteční ležák z a.s. Rodinný pivovar Bernard. Mezi oceněnými firmami je deset mlékáren, a to od těch největších jako jsou Madeta a Olma, až po menší výrobce jako jsou Jaroměřická mlékárna či Miltra z Městečka Trnávky. Značku získalo také osm masokombinátů a tři zpracovatelé drůbeže.
Ocenění má podpořit kvalitní české potravinářské podniky a požádaly o něj už další firmy. Žádost podle ředitele Jiřího Bočka podal například pivovar Budějovický Budvar.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.