Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Potravinářské Nestlé klesají tržby

Redakce MAM21. 8. 2003

Čistý zisk největší světové potravinářské skupiny Nestlé se v prvním pololetí snížil o polovinu na 2,78 miliardy švýcarských franků (1,99 miliardy dolarů). Firma ve zprávě uvedla, že pokles byl způsoben silnou domácí měnou a vysokým ziskem ve srovnatelném loňském období. Čistý zisk společnosti byl totiž loni podpořen mimořádnými příjmy, například prodejem části akcií divize pro péči o zrak Alcon. Po očištění se čistý zisk v letošním prvním pololetí zvýšil o 4,9 procenta a při stálých měnových kursech dokonce o 19,1 procenta. Výrobce kávy Nescafé, čokoládových tyčinek KitKat či balené vody Perrier včera také oznámil, že celkové tržby v prvním pololetí klesly o 6,3 procenta na 41,44 miliardy švýcarských franků. Pozorně sledované tzv. organické tržby, které nezahrnují změny měnových kursů a akvizice, však vzrostly o 5,5 procenta, napsala agentura Reuters. Společnost Nestlé vstoupila na počátku 90. let jako strategický investor i do české výroby cukrovinek. Její investice v tuzemsku od té doby přesáhly pět miliard korun. Firma působí v České republice prostřednictvím Nestlé Česko, která vznikla spojením firem Nestlé Čokoládovny a Nestlé Food.

HN, čtk, 21.8.2003

×

Příjmy z internetové reklamy ve čtvrtletí vzrostly

Starší článek

EU chce regulovat reklamu o výživných hodnotách potravin

Novější článek

Podobné zprávy

Extra
Foto: Sprinx Consulting s.r.o.

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Newsletter

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více