Pololetní zisk řetězce Carrefour vzrostl

28. 8. 2003 11:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Francouzský maloobchodní gigant Carrefour zaznamenal v prvních šesti měsících letošního roku nárůst čistého zisku o 17,9 procenta, což podpořilo firmu ke zvýšení výhledu růstu tržeb za celý letošní rok. Čistý zisk bez zahrnutí mimořádných položek stoupl na 472 milionů eur z loňských srovnatelných 400 milionů eur.
Provozní zisk druhého největšího maloobchodního řetězce na světě po americkém Wal-Martu činil 1,162 miliardy eur. Tržby v prvních šesti měsících roku stouply o 1,3 procenta na 37,449 miliardy eur. Analytici dotazovaní agenturou Reuters očekávali čistý zisk kolem 463,6 milionu eur a provozní zisk 1,157 miliardy eur.
Již dříve společnost uvedla, že v Evropě kromě Francie jí tržby vyskočily o 8,4 procenta, v domovské Francii pak rostly jen o 2,9 procenta. V Latinské Americe naopak Carrefour zažil propad o 26,5 procenta a v Asii mu tržby klesly o 5,9 procenta.
Carrefour současně zvýšil odhad růstu tržeb za celý letošní rok, který by při konstantních směnných kurzech měl činit více než šest procent. Původně čekala firma zvýšení tržeb o pět procent.
Carrefour je v České republice devátým největším obchodním řetězcem. Jeho tržby loni podle odhadů vzrostly na 11 miliard korun z 10,5 miliardy v roce 2001. Firma provozuje v tuzemsku osm hypermarketů.

-čtk-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.