Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pantry koupí 138 amerických supermarketů Golden Gallon

Redakce MAM26. 8. 2003

Americký provozovatel řetězce supermarketů The Pantry Inc. podepsal dohodu o koupi 138 obchodů Golden Gallon, které patří americké divizi nizozemské maloobchodní společnosti Ahold. Vyplývá to z prohlášení, které firmy zveřejnily. Bližší podmínky dohody však ani jedna ze společností neoznámila.
Ahold hodlá peníze získané z prodeje použít na snížení obrovského dluhu, který činí více než 13 miliard USD. Prodej amerických supermarketů je v souladu se strategickým plánem Aholdu, jehož cílem je omezit současné aktivity společnosti a zaměřit se pouze na jádrové potravinářské aktivity. Ahold vlastní v USA také další řetězce supermarketů, a to Stop & Shop a Giant, a distribuční firmu U.S. Foodservice.
Akvizice, která má být dokončena v posledním čtvrtletí letošního roku, by se měla okamžitě promítnout do zisku Pantry. Celkové příjmy ve 138 obchodech Golden Gallon v loňském roce činily 375 milionů USD. Pantry v současnosti provozuje kolem 1300 supermarketů. Akvizicí posílí firma svoji pozici na jihovýchodě USA, napsala agentura Reuters.

-čtk-

×

Televize Sky Italia chce ohrozit Berlusconiho impérium

Starší článek

Mediální rada o Nově, HBO2 a České televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více