Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nový seriál s Whoopi Goldbergovou má zvýšit sledovanost stanice NBC

Redakce MAM13. 8. 2003

Americká televizní stanice NBC chce využít rostoucího diváckého zájmu o sitcomy a zvýšit svou sledovanost. Rozhodla se proto v New Yorku natáčet nový seriál a obsadila do něj jednu z nejpopulárnějších hollywoodských hvězd Whoopi Goldbergovou.
Natáčí se hlavně v interiérech. Svá studia tvůrcům sitcomu s názvem Whoopi pronajala společnost Kaufman Astoria. Město New York však bude z nového seriálu rovněž profitovat. Producenti seriálů se do něj vypravili až po třech letech, kdy zde připravovali sitcom Spin City. Pronájem exteriérů by měl do městské pokladny přinést až třináct miliónů dolarů ročně. Starosta města, Michael Bloomberg, se při slavnostní první klapce na počátku srpna navíc radoval, že produkce seriálu vytvoří Newyorčanům také 250 nových pracovních míst.
Na natáčení v New Yorku trvala především Goldbergová. ” Děj se odehrává tady a žádné jiné město nemá takovou atmosféru. Nešlo by ji nijak navodit,” řekla Goldbergová serveru jamtv.ca.
Americká média se pak při tiskové konferenci po zahájení natáčení zajímala také o to, jak se Goldbergová, jako silná kuřačka, vypořádá s přísnými zákazy kouření v ulicích města. Pokuty se totiž pohybují od 200 do 2000 tisíc dolarů. Starosta Bloomberg ji však uklidnil, že protikuřácká vyhláška obsahuje výjimku pro případy natáčení uměleckých vystoupení.

Hospodářské noviny 13.8.2003, (mk)

×

Největší britskou kabelovku opouští její šéf a zakladatel

Starší článek

News Corp se vrátila v posledním čtvrtletí i za celý rok do zisku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Albert

Albert láká mistry grilování v nové kampani na kvalitní suroviny

Albert dnes spouští novou kampaň na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i…
21. 4. 202121. 4. 2021
Média

Libuše Šmuclerová hájí roli tradičních médií a kritizuje chování digitálních obrů

Den po představení služby Google News Showcase píše Libuše Šmuclerová, předsedkyně představenstva Czech News Center (CNC), otevřený dopis na obranu…
21. 4. 202121. 4. 2021
Akce

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více