Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nová sezona – nové formáty

Redakce MAM21. 8. 2003

V těchto dnech seznamují české televize veřejnost se svou programovou nabídkou pro podzimní sezonu. Veřejnoprávní ČT s novým generálním ředitelem Jiřím Janečkem připravuje změny hlavně v oblasti zpravodajství a publicistiky, jinak program ČT spoléhá na osvědčené formáty. V zábavě je to rodinná soutěž Hodina pravdy a Manéž Bolka Polívky, v oblasti dokumentu například obnovení cyklu Předčasná úmrtí. A tak hlavním trumfem ČT bude pokračování seriálu Nemocnice na kraji města, jehož první díl se nasadí do vysílání v říjnu tak, aby seriál vyvrcholil ve sváteční dny konce roku. Televize Nova se po letech váhání rozhodla opět vkročit na půdu seriálové tvorby, když zahájila natáčení třináctidílného seriálu Pojišťovna štěstí. Režisér Jiří Adamec dostal od Novy k dispozici unikátní kameru HD-CAM s vysokou rozlišovací schopností a širokoúhlým formátem. Seriál však bude hotový až za rok, takže letos musí Nova o přízeň diváků bojovat především novými formáty soutěžních a zábavných pořadů. Jedním z nich bude soutěžní show Pálí vám to?, připomínající luštění křížovek, která má zaplnit všechny podvečery pracovních dnů. Jedná se o zcela původní formát, jehož licenci získala Nova od německé firmy First Entertainment. Tato firma vznikla teprve loni v květnu jako společný podnik WDR s Bavaria Filmem. Dnes už má za sebou několik úspěšných projektů, například NRW-Champion, který ve třinácti pokračováních hledal šampiona Severního Porýnska-Vestfálska, nebo soutěžní pořad, který bude testovat znalosti obyvatel šestnácti spolkových zemí. First Entertainment si založila německá veřejnoprávní televize ve spolupráci s producentskou firmou jako podnik, který svým zakladatelům nabízí nápady a programové inovace levněji než zahraniční import, navíc v domácím balení. Je otázkou, proč něco podobného nemáme také u nás doma? Vždyť v České republice jsou firmy, které umějí víc, než vyrábět televizní znělky na zakázku.

Ekonom, 21.8.2003, autor: (MIŠ)

×

Publicis kontroluje mediální agenturu Zenith

Starší článek

Publikace Od mikrofonu k posluchačům mapuje historii rozhlasu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více