Místo obchodního šéfa ČT zůstane neobsazeno
Václav Kvasnička, který vyhrál nedávnou soutěž na obchodního ředitele České televize (ČT), na manažerské místo nenastoupí a funkce zatím zůstane neobsazena. Rozhodl o tom generální ředitel veřejnoprávní instituce Jiří Janeček.
“V této chvíli je pro Českou televizi nejdůležitější rychle a účinně upravit organizační strukturu tak, aby co nejvíce usnadňovala a zjednodušovala její efektivní řízení,” zdůvodnil svůj krok Janeček. Rozdělení pravomocí a odpovědností ve vedení by se mělo podle generálního ředitele přizpůsobovat reálným potřebám instituce, a nikoli naopak.
Janeček tak změnil rozhodnutí, které přijal prozatímní šéf televize Petr Klimeš, zastávající nyní v médiu funkci finančního ředitele. Klimeš vyhlásil výsledek výběrového řízení těsně před volbou nového ředitele, jež se uskutečnila v polovině července. Janeček dodal, že toto rozhodnutí nesouvisí s Kvasničkou osobně. “Schopností zkušeného televizního profesionála Václava Kvasničky bych rád využil v jiných oblastech působení České televize,” uvedl bez bližších podrobností. Kvasnička ČTK řekl, že je dalšímu jednání s ČT otevřen, i když zatím žádnou konkrétní nabídku nedostal, což považuje vzhledem ke čtrnáctidennímu působení Janečka ve funkci za přirozené. “Rozhovor proběhl v tom smyslu, že pan Janeček zatím nechce žádného obchodního ředitele, dokud nezreviduje strukturu managementu,” uvedl Kvasnička. “Jeho rozhodnutí nezpochybňuje moje profesionální kvality a status a já ho respektuji,” dodal.
Dřívější zaměstnanec ČT Kvasnička měl podle předběžných předpokladů nastoupit 17. srpna. Do kompetencí jeho útvaru, vytvořeného začátkem června, měla patřit například komunikace s prodejcem reklamy ČT, společností ArboMedia, či prodej práv k filmům a televizním pořadům. Padesátiletý Kvasnička léta pracoval v Československé a České televizi, později také ve společnosti UPC.
-čtk-
Podobné zprávy
ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny
Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň
Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk
