Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Místo obchodního šéfa ČT zůstane neobsazeno

Redakce MAM1. 8. 2003

Václav Kvasnička, který vyhrál nedávnou soutěž na obchodního ředitele České televize (ČT), na manažerské místo nenastoupí a funkce zatím zůstane neobsazena. Rozhodl o tom generální ředitel veřejnoprávní instituce Jiří Janeček.
“V této chvíli je pro Českou televizi nejdůležitější rychle a účinně upravit organizační strukturu tak, aby co nejvíce usnadňovala a zjednodušovala její efektivní řízení,” zdůvodnil svůj krok Janeček. Rozdělení pravomocí a odpovědností ve vedení by se mělo podle generálního ředitele přizpůsobovat reálným potřebám instituce, a nikoli naopak.
Janeček tak změnil rozhodnutí, které přijal prozatímní šéf televize Petr Klimeš, zastávající nyní v médiu funkci finančního ředitele. Klimeš vyhlásil výsledek výběrového řízení těsně před volbou nového ředitele, jež se uskutečnila v polovině července. Janeček dodal, že toto rozhodnutí nesouvisí s Kvasničkou osobně. “Schopností zkušeného televizního profesionála Václava Kvasničky bych rád využil v jiných oblastech působení České televize,” uvedl bez bližších podrobností. Kvasnička ČTK řekl, že je dalšímu jednání s ČT otevřen, i když zatím žádnou konkrétní nabídku nedostal, což považuje vzhledem ke čtrnáctidennímu působení Janečka ve funkci za přirozené. “Rozhovor proběhl v tom smyslu, že pan Janeček zatím nechce žádného obchodního ředitele, dokud nezreviduje strukturu managementu,” uvedl Kvasnička. “Jeho rozhodnutí nezpochybňuje moje profesionální kvality a status a já ho respektuji,” dodal.
Dřívější zaměstnanec ČT Kvasnička měl podle předběžných předpokladů nastoupit 17. srpna. Do kompetencí jeho útvaru, vytvořeného začátkem června, měla patřit například komunikace s prodejcem reklamy ČT, společností ArboMedia, či prodej práv k filmům a televizním pořadům. Padesátiletý Kvasnička léta pracoval v Československé a České televizi, později také ve společnosti UPC.

-čtk-

×

Rada ČTK jednala o vztazích mezi agenturou a Hradem

Starší článek

Údajný Husajnův hlas zazněl z televize Al-Džazíra

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Zprávy

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více